05 April 2010

Esok Aku Bertanding di MSSD PETALING PERDANA


Esok Isnin, 5 April 2010 merupakan satu hari yang penting bagi kembara caturku. Esok aku akan mewakili sekolahku, SMK Seksyen 18 Shah Alam di kejohanan catur MSSD yang akan berlansung selama dua hari di Sekolah Menengah Seksyen 2. Edisi kali ini merupakan penyertaan ketiga aku dalam kejohanan catur MSS.

Penyertaan pertamaku adalah sewaktu di Tahun 6 dan bersekolah di SK Bukit Jelutong. Alhamdulillah, di penyertaan sulung aku berjaya mendapat pingat gangsa bagi kategori Bawah 12 Individu dan Naib Johan Berpasukan Bawah 12.

Pasukan SKBJ A - Naib Johan Berpasukan
(Dari kiri) Ihsan Syahiran, Mohd Ishraf, Adam Mohd Jamil & Aku


Bersama pasukan catur SKBJ


Semoga kembara caturku di kejohanan catur MSSD Petaling Perdana kali ini akan lebih cemerlang dan memberi kejayaan. Esok aku akan menyertai kategori Bawah 15 Tahun. Doakan kejayaanku!

No comments:

Post a Comment